در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 3 تیر 1405

آیین سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایشان در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت سیدالشهدا با حضور هیئت رئیسه، کارکنان و جمعی از مدیران ستادی در محل نمازخانه سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت، مراسم عزاداری ایام محرم و سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام، روز دوشنبه ١ تیرماه ١۴٠۵ با حضور دکتر زمانی، رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران و کارکنان در سازمان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیان جوادی ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و تلاقی آن با مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی گفت: آنچه در عاشورا اتفاق افتاد، برای یاران و همراهان بهجت زا است. ما باید بتوانیم با توجه به فلسفه قیام امام حسین توشه آخرت خود را جمع‌آوری کنیم. عملکرد ملت ما با سایر ملت‌ها در همه زمان‌ها و در تمامی عرصه‌ها متفاوت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملی مهارت افزود: موقعیت‌ها تعیین کننده نیستند بلکه مهم موضع‌گیری ما در شرایط خاص است. ما باید پاسبان اندیشه، فکر، عملکرد و رفتار خود باشیم تا اثرگذار باشیم و از عوامل بیرونی تاثیر نگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین بنیان جوادی ضمن اشاره به تسلیم نشدن انسان‌های بزرگ در شرایط خاص، خاطرنشان کرد: ما باید در شرایط بد، رفتار، عملکرد و اندیشه خود را مدیریت کنیم. در ظلمت و تاریکی است که نور خودنمایی می‌کند و زیارت عاشورا فاصله بین حق و باطل را به صراحت مشخص کرده است.

در پایان نیز با حضور مداح اهل بیت، ذکر مصیبت و عزاداری انجام شد.