در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 3 تیر 1405

دیدار ریاست دانشگاه ملی مهارت استان کرمانشاه با مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران

روز دوشنبه مورخ اول تیر ماه 1405؛ دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه ملی مهارت استان در نشستی با محمد بهرامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باهدف بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت واحد استانی کرمانشاه ، روز دوشنبه مورخ اول تیر ماه 1405؛ دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه ملی مهارت استان در نشستی با محمد بهرامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باهدف بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست دکتر ابراهیمی دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درباره مسائل آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح نموده و محمد بهرامی نیز با تأکید بر جایگاه ارزشمند دانشجویان شاهد و ایثارگر در جامعه دانشگاهی، اظهار داشت: دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و فراهم‌کردن زمینه موفقیت علمی و فرهنگی آنان از مهم‌ترین مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به‌ضرورت اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط با جامعه ایثارگری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره تلاش کرده است با همکاری دانشگاه‌ها، موانع موجود بر سر راه تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر را شناسایی و برطرف کند تا این عزیزان بتوانند با آرامش بیشتری مسیر علمی خود را طی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه همچنین بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط‌های علمی و دانشگاهی، نقش مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان دارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه مشارکت فعال دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی فراهم شود.

همچنین  در این دیدار موضوعات مختلف مرتبط با اجرای دستورالعمل‌های آموزشی و فرهنگی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده به دانشجویان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت